Tisztelt Ügyfeleink !
Tájékoztatom Önöket, hogy a koronavírus járványra tekintettel az Önkormányzati Hivatal 2020. november 2-től visszavonásig ügyeleti rendben működik.
Naponta 2-2 kollégánk lát el ügyeletet az Önkormányzati Hivatalban.
Kérjük, hogy továbbra is postai úton, telefonon vagy elektronikusan (e-mail, vagy elektronikus nyomtatvány beküldésével) intézzék ügyeiket a Hivatalban. Az elektronikus ügyintézéshez szükséges nyomtatványok honlapunkon elérhetőek.
A postaláda a Hivatal bejárati ajtaja melletti falon található, beadványaikat ide is bedobhatják.
Személyes ügyintézés csak az elengedhetetlenül szükséges ügyekben és ügyintézőnkkel történt előre egyeztetett időpontban lehetséges.
Kérem, hogy a személyes ügyintézés alkalmával szíveskedjenek maszkot viselni, mely ez esetben ügyintézőnkre is kötelező érvényű.
Elérhetőségeink változatlanok:
Központi telefonszám: 34/570-000
Központi e-mail cím: hivatal@gyermely.hu
Tisztelettel:
Mike Hajnalka jegyző